قطار غزال – لوکس و مقرون به صرفه

امکانات قطار غزال

 چه امکاناتی از قطار غزال  میتواند برای شما اهمیت بالایی داشته باشد؟ هر کدام از کوپه ها دو عدد نمایشگر LCD جدید دارند که میتوانید به وسیله آن ها فیلم تماشا کنید یا به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید. علاوه بر این، در واگن‌های قطار غزال کنسول بازی و اسباب‌بازی‌های دیگری برای تفریح کودکان وجود دارد.

در برخی قطارها همچون قطار غزال تهران مشهد و قطار غزال اصفهان مشهد، امکاناتی همچون سرو رایگان غذا در رستوران قطار وجود دارد. این غذا بیشتر به صورت تست به مسافران قطار ارائه میشود.

قطارهای غزال vip از لحاظ طراحی ظاهری در جایگاه خوبی قرار دارند و وقتی قدم زنان نزدیک درب های ورودی این قطارهای خوش ساخت میشوید، نمای مدرن و نوی آن حس بسیارخوبی به شما میدهد.

پهن کردن فرش های قرمز در راه ورودی به واگن ها نشان دهنده احترام خوبی است که مهمانداران قطارغزال برای شما دارند.

سرویس دیگری که میخواهیم درباره آن حرف بزنیم، کیفیت خدماتی است که مهمانداران قطار به شما ارائه میدهند.

این مهمانداران حرفه ای و خوش برخورد قطارغزال با گشاده رویی از مسافران استقبال و پذیرایی می‌کنند. علاوه بر این، هر زمانی که نیاز به کمک داشته باشید، می‌توانید با استفاده از سیستم احضار مهماندار، خواسته‌های‌ خود را با آنها در میان بگذارید.

غزال


امکانات سرمایشی و گرمایشی موجود باعث میشود که مسافران هیچ نگرانی از بابت سردی یا گرمی هوا نداشته باشند. امکانات دیگری همچون یخچال ،  آبسردکن و ماکروفر هم در قطار وجود دارد.

قطارهای غزال بن‌ریل امکانات دیگری نظیر عصرانه، آب، چای، روزنامه و وسایل خواب را نیز در اختیار مسافران قرار می دهند.

خرید بلیط قطار

اگر تصمیم شما برای خرید بلیط قطار غزال قطعی است ، میتوانید ارزانترین بلیط را از سایت نود تیکت خریداری کنید.

نکته حائز اهمیت درباره خرید بلیط قطار غزال این است که تمامی این سیستم ها یک قیمت مشابه را به مسافرین نمایش میدهند ولی در حال حاضر سایت فروش ۹۰ticket قیمت بلیط را با یک درصد تخفیف به شما ارائه می دهد.

حالا باید نکته خیلی مهمی که شما باید نظر بگیرید اینکه کار شما با خرید بلیط قطار تمام نمیشود ما در مراحل بعدی سفر به خدمات پشتیبانی نیاز پیدا کنید. بنابراین توصیه ما این است که از سایتی بلیط تهیه کنید که از پشتیبانی آن اطمینان خاطر دارید.

قطار غزال


قطار غزال اصفهان مشهد

 یکی از مسیرهای پر مسافر قطار های غزال، اصفهان مشهد است.

مسیر قطاراصفهان مشهد، به عنوان شلوغ ترین خط ریلی، قطارهای غزال نیز مشغول به ارائه خدماتی با کیفیت به مسافران است.

جالب توجه است که در بین مردم اصفهان خرید بلیط قطار غزال اصفهان مشهد، محبوبیت بالایی هم دارد.