هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با ورود دو فروند هواپیمای بویینگ MD فعالیت خود را گسترش داد. اولین پرواز بین المللی زاگرس در سال ۱۳۸۷ با پرواز در مسیر تهران – دمشق انجام شد.


این شرکت توانست در مدتی کوتاه، با افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان خود نامی شایسته در میان شرکت های مطرح و رو به رشد کشور به دست آورد و سهم به سزایی در حمل و نقل هوایی کشور را عهده دار شود.

این شرکت در مدتی کوتاه ، با افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان خود نامی شایسته در میان شرکت های مطرح و کشور به دست آورد و سهم به سزایی در حمل و نقل هوایی کشور را عهده دار شد.

زاگرس با دریافت گواهینامه های Part 145 و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما ساخت  کیترینگ مجهز به دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز، گام های سریع خود را در جهت ارتقای خدمات پروازی برداشته است.

همچنین با استفاده از استانداردهای کیفی و ایمنی بالا و به استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب در برقراری پروازهایی ایمن و مطمئن تلاش نموده است.

ناوگان هوایی

شرکت هواپیمایی زاگرس با دارا بودن ناوگان پیشرفته خود در حال حاضر با ۷ فروند ایرباس ۳۲۰ و ۲ فروند ایرباس ۳۲۱ و ۱ فروند ایرباس ۳۱۹ همچنین ۸ فروند بوئینگ MD که همگی در شرایط پروازی می باشند در حال ارائه خدمت وسرویس دهی به مسافرین محترم می باشد و در آینده ای نزدیک شاهد ورود سری جدید هواپیماهای مدرن این شرکت به کشور خواهیم بود.

مسیرهای پروازی زاگرس

مقاصد داخلی

پرواز از مبدا تهران : مشهد ، اهواز ، بندرعباس، کیش، اصفهان ، آبادان ، ماهشهر، بوشهر، چابهار.

پرواز از مبدا مشهد : تهران، تبریز، کرمانشاه ، اهواز، شیراز، اصفهان ، قشم، کیش

پرواز از مبدا کیش : اصفهان ، کرمان، اهواز

مسیرهای بین المللی

استانبول ، دمشق ، ازمیر ، اسپارتا ، نجف ، کویت

هواپیمایی زاگرس

کلاس های پروازی شرکت زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزنس کلاس (Business) به مسافران خدمات رسانی می کند. خدمات و ویژگی های کلاس پروازی شرکت ها با یکدیگر متفاوت است ونسبت به خدمات و امکاناتی که دریافت کرده اید باید هزینه متفاوتی را بپردازید.

بار مجاز داخل هواپیما

کیف دستی که با خود به داخل هواپیما می برید نباید بیشتر از ۱۱۲ سانتی متر (طول، عرض یا ارتفاع) داشته باشد و وزنش بیشتر از ۵ کیلوگرم باشد.

پذیرش مسافر در شرکت هواپیمایی زاگرس

پروازهای داخلی هواپیمایی زاگرس در فرودگاه بین المللی مهرآباد و پروازهای خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود. مسافرانی که بلیط هواپیمایی زاگرس را رزرو کرده اند لازم است در پروازهای داخلی ۲ ساعت زودتر و در پروازهای خارجی ۳ ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

در زمان مراجعه و سوار شدن به هواپیما می بایست بلیط و کارت شناسایی همراه داشته باشید.

سی دقیقه قبل از زمان پرواز گیت ها بسته خواهند شد و هواپیمایی زاگرس پس از این مدت از پذیرش مسافر خودداری خواهد کرد.

در صورتی که دیر به فرودگاه برسید و از پروازتان جا بمانید زاگرس شما را در پروازهای بعدی در اولویت قرار می دهد.

هواپیمایی زاگرس