رویال سفر

تاریخچه

رویال سفر در تاریخ ۱۷ دیماه سال ۱۳۸۵ با هدف ایجاد تحول و نوآوری در حمل و نقل جاده ای مسافر در پارک سوار بیهقی تهران افتتاح گردید . رویال سفر جهت ارائه بهترین سرویس ها وخدمات برای مسافران عزیز   در سرتاسر مسیر حرکت ، اقدام به استفاده از بهترین اتوبوس های بروز و جذب میهمانداران مجرب و آموزش دیده نمود تا بتواند سهمی در تحول صنعت مسافربری کشور و گذار آن از حالت سنتی به مدرن داشته باشد.


رویال سفر با بکارگیری و تجهیز اتوبوس های تحت پوشش خود به صندلی های بسیار راحت و ابداع اتوبوس VIP(ویژه ۲۴ نفره) برای اولین بار در ایران آغاز کننده تحولی عظیم در این صنعت، با هدف آرامش و آسایش هم میهنان گرامی می باشد.

در حال حاضر شرکت رویال علاوه بر راه اندازی غرفه رویال در پارک سوار پونک برای راحتی دسترسی شهروندان تهرانی در ۷۹ پایانه دیگر در شهرهای داخل ایران و همچنین در شهرهای استانبول و آنکارا کشور ترکیه وهمچنین در کشور ارمنستان به ارائه خدمت می پردازد .

مسافران می توانند باپرداخت هزینه ای کم و با استفاده از صندلیهای نیمه تختخوابشو ، بدون احساس خستگی و با آرامش به مقاصد طولانی سفر کنند.

رویال سفر


خرید بلیط اتوبوس رویال سفر

هم اکنون شما می توانید با مراجعه به سایت ۹۰ تیکت ارزانترین بلیط اتوبوس رویال را با صرف چند دقیقه وقت و بدون معطلی برای بیشتر شهرهای کشور خریداری نموده و سفری امن و راحت را تجربه کنید.

توسعه ناوگان سواری

شرکت رویال سفر در راستای توسعه و تجهیز ناوگان در سال ۱۳۹۲ اقدام به خرید ۲۰۰ دستگاه سواری تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۶ , کمری هیبرید نمود که هم اکنون به ناوگان شرکت اضافه شده اند و در فرودگاه بین المللی امام خمینی و سطح شهر تهران به صورت VIP در حال ارائه خدمت به مسافران و هموطنان عزیز می باشند.