هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر یک ایرلاین خصوصی می باشد که در سال ۱۳۷۰ توسط سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای توسعه گردشگری جزیره کیش وتبدیل آن به یک منطقه آزاد و لزوم یک راه ارتباطی بین جزیره کیش و سایر شهرهای ایران و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس و در منطقه آزاد کیش شروع به فعالیت نمود .

این شرکت فعالیت خود را یکسال بعد و با اجاره دو فروند هواپیما شروه نمود. با توسعه گردشگری جزیره کیش و تبدیل آن به یکی از قطبهای گردشگری ایران کیش ایر نیز به توسعه و تقویت ناوگان خود پرداخت.

پس از بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری و در پی ممنوعیت استفاده از هواپیمای مسافربری توپولوف ، این شرکت نیز مانند سایر شرکتهای هواپیمایی دو فروند از این نوع هواپیما را از ناوگان خود کنار گذاشته و هواپیماهای جدید را جایگزین آنها کرد.

هواپیمایی کیش ایر اکنون با دارا بودن ۱۴ فروند هواپیما به شرح زیر در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم می باشد:

  • ۲ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰
  • ۲ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱
  • ۳ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰
  • ۷ فروند هواپیمای مک دانل داگلاس امدی-۸۰

مسیرهای پروازی کیش ایر
مسیر های پروازی این هواپیمایی به شرح زیر می باشد :

اهواز، عسلویه، بندرعباس، اصفهان ، کرمان ، کرمانشاه ، بندر ماهشهر، مشهد ، رشت ، جزیره قشم ، بوشهر، یزد ، آبادان ، بندرعباس ، جزیره ابوموسی ، اراک ، شهرکرد ، شاهرود ، شیراز، تبریز، همدان و زنجان

مسیر های بین المللی این هواپیمایی به شرح زیر می باشد :

ترکیه ، دبی ، شارجه ، عراق، عمان ، سوریه و آذربایجان

کلاس پروازی

هواپیمایی کیش ایر هم اکنون پروازهای خود را در دو کلاس پروازی اکونومی (اقتصادی ) و بیزینس کلاس (تجاری) در مسیرهای مختلف انجام می دهد .

کترینگ کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر همواره و در طی بیش از بیست سال خدمت رساتی به مسافران خود در تلاش بوده است تا بهترین خدمت رسانی را ارائه دهد. در همین راستا کترینگ شرکت غذاهای خود را با بهترین کیفیت و کاملاً متناسب با ذائقه ایرانی ها طبخ می شود.

همچنین در پروازهای بیزینس کلاس خدمات کترینگ ویژه ای به مسافران ارائه و در هر سه وعده غذایی منو با لیستی متنوع از مسافران پذیرایی می شود .

هواپیمایی کیش ایر

بار مجاز کیش ایر

میزان بار مجاز در پروازهای شرکت برای مسافرین دارای صندلی می‌باشد ۲۰ کیلوگرم و برای مسافر بدون صندلی( زیر دو سال ) ۱۰ کیلوگرم می‌باشد.

بار دستی :

میزان بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای این شرکت حداکثر ۵ کیلو می‌باشد. ابعاد آن نیز نباید از ۲۰*۵۵*۴۰ و مجموع ۱۱۵ سانتی‌متر تجاوز کند.

اطلاعات تماس :
دفتر مرکزی کیش ایر در جزیره کیش :

آدرس: جزیره کیش، میدان سنایی، جنب بازار مریم ، ساختمان مرکزی – طبقه سوم

تلفن : ۰۷۶۴۴۴۵۵۷۲۹

فاکس : ۰۷۶۴۴۴۵۵۷۲۵

دفتر مرکزی کیش ایر در تهران:

آدرس : تهران – شهرک اکباتان – فاز اول – بلوار شهید نفیسی – مقابل ورزشگاه راه آهن – ساختمان مرکزی – طبقه اول

تلفن: ۴۸۶۸۱۰۱۴ 

فکس : ۰۲۱۴۸۶۸۱۱۳۰

کیش ایر