هواپیمایی فلای پرشیا

فلای پرشیا (FLY PERSIA)

هواپیمایی فلای پرشیا به مدیرعاملی جناب آقای مهندس دقیق کیا پس از ثبت در اداره ثبت شرکت ها در سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را جهت دریافت گواهینامه عملیات پروازی از سازمان هواپیمای کشوری شروع و پس از دریافت این گواهینامه در آذر ماه ۱۳۹۸ با انجام اولین پرواز مسافری، خدمت رسانی به هموطنان گرامی را آغاز نمود. مرکز این هواپیمایی شهر شیراز می باشد و هم اکنون با ۳ هواپیما و ۶ مقصد پروازی درحال فعالیت می باشد.

مقاصد پروازی

فلای پرشیا اولین پرواز خود را در تاریخ ۹ آذر ۱۳۹۸ از مبدا شیراز به مشهد انجام داد.

درحال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به مقاصد فرودگاه بین المللی مهرآباد ، فرودگاه بین المللی شیراز ، فرودگاه بین المللی اصفهان ، فرودگاه بین المللی قشم ، فرودگاه بین المللی ارومیه ، فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه بین المللی مشهد انجام می گیرد.

فلای پرشیا

ناوگان

این شرکت دارای ۴ فروند هواپیما می باشد که ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ آن با ظرفیت پروازی ۱۴۰ مسافر فعال می باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به خرید سخت هواپیما در شرایط تحریم و سختگیری سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور مجوز اشاره کرد و گفت: ما برای اخذ مجوز تاسیس ایرلاین با سه فروند هواپیما آغاز به کار کردیم، این هواپیماها مدل بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ با سایکل پروازی بسیار پایین هستند که سال ساخت این هواپیمای برای سال ۱۹۹۹ است.

اخبار فلای پرشیا

مسیر پروازی کیش – اصفهان – کیش شرکت فلای پرشیا در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راه اندازی شد.

این پرواز با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و با ظرفیت ۱۲۰ مسافر در روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته درساعت ۱۳:۴۰ به فرودگاه اصفهان وارد شده . و در ساعت ۱۴:۴۰ فرودگاه اصفهان را به مقصد کیش ترک خواهد کرد.
با هماهنگی های انجام شده با هواپیمایی فلای پرشیا این مسیر پروازی به صورت هفتگی در برنامه پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان قرار گرفت.

فلای پرشیا

برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیمایی فلای پرشیا ما را در سایت ۹۰ticket.ir دنبال کنید.