هواپیمایی ساها

هواپیمایی ساها

هواپیمایی ساها در سال ۱۳۶۹ مطابق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس و خدمت رسانی به مسافران محترم را آغاز نمود . ساها از جمله شرکت های حمل و نقل هوایی قدیمی ، با بیشترین سابقه در صنعت هواپیمایی داخلی است.

این هواپیمایی با استفاده از تیم مدیریت مجرب و کارکنان متخصص ، خدمت رسانی به مشتریان را با استاندارد های بالای فنی و عملیاتی در بستر جدیدی آغاز کرده و تضمین آرامش و امنیت و همچنین احترام به مشتری هدف قرار داده است.

یکی از شاخص ترین موارد این هواپیمایی استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا در صنعت هوانوردی در کنار پرسنل جوان و با انگیزه جهت جلب رضایت مشتریان را می توان نام برد. توسعه همزمان و همسوی ناوگان هواپیمایی کشور در کنار رشد توانمندیهای فنی و عملیاتی و ایمنی از شاخصه های مهم این ایر لاین در هدف گذاریهای خود بوده است.

مرکز هواپیمایی ساها که توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد تهران می باشد. ساها مخفف عبارت «سرویس ارتباط هوایی ارتش» است که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز انجام می دهد.

ساها ایر

ناوگان ساها

پروازهای مسافربری این شرکت قبل از غیر فعال شدن به وسیله ۵ فروند بوئینگ ۷۰۷ و پروازهای باربری به وسیله ۲ فروند بوئینگ ۷۴۷ انجام می‌شد . پروازهای این شرکت بیشتر در مسیر تهران به مشهد ، کیش ، عسلویه  ، شیراز  و اهواز بود.

در سال ۲۰۱۳ به علت فرسودگی ناوگان این شرکت از ادامه فعالیت‌های این شرکت جلوگیری شد . هواپیمایی ساها که آخرین کاربر بوئینگ ۷۰۷  به عنوان یک هواپیمای مسافربری در جهان بود با جایگزین کردن هواپیماهای فرسوده خود با دو فروند بوئینگ ۷۳۷ که کارکرد کمتری نسبت به هواپیماهای گذشته این شرکت داشتند فعالیت خود را از سر گرفت .

مهمانداران

تیم مهمانداری ساها از مهماندارانی با گروه سنی جوان و متخصص تشکیل شده است که مطابق با استاندارد هایی از پیش تعیین شده گزینش شده اند . تمامی مهمانداران ساها پس از گذراندن دوره های مختلف تخصصی و ایمنی بر اساس استاندارد های جهانی ، آماده ی ارائه ی خدمات در محیطی حرفه ای می باشند و به نمایندگی از هواپیمایی ساها پذیرای مشتریان عزیزی هستند که شاهد نمونه ی بارز میهمان نوازی ایرانی خواهند بود.

ساها ایر

استرداد و کنسلی پرواز
شرایط استرداد و جریمه ی کنسلی بلیت های هواپیمائی ساها به شرح ذیل می باشد :
  • تا ۱۲ ظهر سه روز قبل از پرواز(جریمه ۲۰% نرخ بلیت و استرداد مابقی + مالیات ها ) .
  • از ۱۲ ظهر سه روز قبل از پرواز تا ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز(جریمه ۴۰% نرخ بلیت و استرداد مابقی +مالیات ها).
  • از ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز تا ۴ ساعت قبل از پرواز (جریمه ۶۰% نرخ بلیت و استرداد مابقی + مالیات ها).
  • از ۴ ساعت قبل از پرواز به بعد و No Show (جریمه ۸۰% نرخ بلیت و استرداد مابقی + مالیات ها ).
مقاصد پروازی

شرکت هواپیمایی ساها در حال حاضر در مسیرهای داخلی از مبدا تهران به مشهد، اهواز، شیراز، کیش و عسلویه انجام می‌شود. طبق تحقیقات انجام شد. این شرکت در آینده قصد دارد به مقاصد پروازی داخل و بین‌الملل خود بیافزاید.

کترینگ

خدمات کترینگ  شرکت هواپیمایی ساها با بهترین و بالاترین کیفیت توسط ساها نیز به مسافرین ارائه می شود: 

  • تهیه طرح ها و دستورالعمل ها و آئین نامه های انضباطی و نظارت بر حسن اجرای کلیه دستورالعمل های جاری، کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به برنامه ریزی هواپیمایی.
  • تهیه بهترین مواد غذایی با هماهنگی متخصصین تغذیه، تهیه غذای کروی پروازی، مسافرین هواپیمایی ECONOMI, VIP و پروازای پشتیبانی با هماهنگی مسئولین حراست؛ و شرایط نگهداری در یخچال های زیر صفر و بالای صفر می باشد.
  • کنترل کیفیت مواد غذایی خام تهیه شده توسط متخصصین بهداشت.
  • پیش بینی تهیه بهترین مواد غذایی اعم از فاسدشدنی و فاسد نشدنی، تجهیزات، آشپزخانه ای و داخل هواپیما از جمله ارائه وسایل پذیرایی برای مهمانداران در مسیر رفت و برگشت پروازهای داخلی و خارجی.

ساها ایر

برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیمایی ساها ما را در سایت ۹۰ticket.ir دنبال کنید.