هواپیمایی سپهران

تاریخچه

شرکت هواپیمایی سپهران یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران است که در سال در سال ۱۳۹۰ به ثبت و در سال ۱۳۹۵ تأسیس و از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ شروع به کار کرد . هم‌اکنون حفظ‌ الله آطاهریان، مدیرعامل این شرکت هواپیمایی است.

شرکت هواپیمایی سپهران ابتدا در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک شرکت سهامی خاص به ثبت رسید و پس از آن در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت گواهینامهٔ صلاحیت پروازی برای فعالیت مسافربری، باربری و محصولات پستی شد.

با توجه به قرارگیری دفتر مرکزی این شرکت در شیراز، برنامه‌ریزی اولیه این شرکت برای پوشش پروازی داخل کشور، به ویژه ایجاد ارتباطی قوی بین مناطق جنوبی با سایر مناطق کشور بوده‌است .

هواپیمایی سپهران

مسیرهای پروازی

پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران، هم اکنون از مبدا شیراز به مقاصد مشهد، تهران، تبریز، بندر عباس و چابهار ، اصفهان و کیش همچنین از مبدا تهران به مقاصد مشهد، شیراز و اهواز صورت می پذیرند.

علاوه بر این مقاصد، ایرلاین سپهران قصد دارد در آینده مقاصدی همچون ، کرمان ، اهواز، آبادان، لار، لامرد، جزیزه خارک، گچساران ، بهرگان ، کرمانشاه ، بوشهر ، زاهدان و سنندج از مبدا شیراز و مسیر پرواز تهران – یزد را به برنامه پروازی خود اضافه کند.

ناوگان

ناوگان هوایی شرکت سپهران از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ تشکیل شده است . هواپیمایی سپهران در حال حاضر از یک فروند بو ئینگ (Boeing B737-300) و سه فروند بوئینگ (Boeing B737-500) با ظرفیت ۱۳۰ مسافر و یک فروند هواپیمای دورنیر (Dornier 328) با ظرفیت ۳۵ نفر به جابجایی مسافران می پردازد.

نکته بارز دومی که درباره ی این شرکت وجود دارد نیز این مورد است که لوگوی این شرکت بسیار زیبا و گویای فرهنگ اصیل مردم استان فارس و ایران است.

لوگوی شرکت هواپیمایی سپهران برگرفته شده از پرنده ی افسانه ای، ققنوس است. برای طراحی و پیاده سازی لوگوی این شرکت هواپیمایی، بسیار وقت گذاشته شده است. رنگ نارنجی نیز رنگ سازمانی این ایرلاین بوده است که اکنون به رنگ قرمز تغییر رنگ داده است.

سپهران ایر

برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیمایی سپهران ما را در سایت ۹۰ticket.ir دنبال کنید.