ویزای فرانسه

ویزای فرانسه

کشورفرانسه یکی از مهمترین و پرطرفدارترین کشورهای اروپایی می باشد که هر سال هزاران نفر ایرانی به دنبال اخذ ویزای فرانسه می باشند که از مهمترین این ویزاها می توان به ویزاهای توریستی، سرمایه گذاری و ویزای کاراین کشور اشاره کرد.

مسافران می توانند برای دریافت ویزا مورد نظر خود ، به بخش کنسولی سفارت فرانسه مراجعه نمایند و با پر کردن فرم درخواست ویزا و ارائه تمام مدارک مورد نیاز به مامور مربوطه گام اول را برای صدور ویزای فرانسه  بردارند.

توجه به این نکته ضروری است که به دلیل بالا بودن تقاضا برای اخذ ویزای فرانسه زمان زیادی را برای صدور ویزا لازم داریم و به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتماً چند ماه قبل از زمان حرکت ، اقدام به دریافت و صدور ویزای فرانسه نمایید.

برای آگاهی از شرایط اخذ ویزا می توانید با کارشناسان ما در شرکت مسافرتی معراج گشت در تماس باشید و همچنین می توانید برای تهیه بلیط خود نیز به وب سایت ۹۰ticket.ir مراجعه یا با کارشناسان فروش بلیط خارجی ( ۰۳۱۳۵۰۹۰ ) با ما در تماس باشید.

فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی دردنیا می باشد که با دارا بودن جاذبه های گردشگری بی نظیر و منحصر به فرد توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند.

فرانسه مهد تمدن و زیبایی می باشد . مسافرانی که به کشور فرانسه سفر می کنند با اهداف بسیار مختلفی به سوی این کشور سفر می کنند. فرانسه با داشتن موقعیت جغرافیایی بی نظیر یکی از مهمترین کشورها در غرب این قاره می باشد .فرانسه کشوری است که سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس را دارد و به همین علت فرانسه به یکی از بهترین و جذاب ترین کشورها در سطح قاره اروپا به شمار آید.

زبان رسمی این کشور فرانسوی و پایتخت آن شهر پاریس می باشد . جمعیت این کشور در حدود ۶۷٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر و مساحت آن نیز در حدود ۶۴۰۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد. فرانسه با داشتن اقتصادی بسیار قدرتمند و باشکوه ، یکی از بهترین گزینه ها برای پیشرفت می باشد و توانسته توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.

از مهمترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری این کشور می توان به کلیسای نوتردام ، موزه لوور، برج ایفل و رود سن اشاره کرد که هر کدام از آنها سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد.

ویزای فرانسه

ویزای فرانسه

تمام مسافران و گردشگران ورودی به این کشور باید ویزای فرانسه را داشته باشند و بدون دریافت و در دست داشتن ویزای این کشور قطعا اجازه پرواز از کشور مبدا داده نخواهد شد. این کشور در حوزه کشورهای شینگن واقع شده است و تمام مسافران هم بایستی ویزای شینگن این کشور را دریافت نمایند.

توجه داشته باشید که با دریافت ویزای شینگن فرانسه می توانید در تمامی کشورهای عضو معاهده شینگن به مسافرت بپردازید .

فرانسه تمام تلاش خود را برای صدور آسان ویزا برای مسافران خود در هر نقطه از جهان انجام می دهد تا از این طریق بتواند رضایت مسافران و گردشگران را به دست آورد. ویزای فرانسه دارای انواع بسیار مختلفی می باشد که هر مسافری می تواند با توجه به هدف سفر خود یکی از این انواع را انتخاب نماید و درخواست صدور آن را داشته باشد.

در این متن سعی داریم تا اطلاعات دقیقی از ویزای فرانسه ، انواع آن ، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای فرانسه ، هزینه این ویزا و بهترین زمان برای اخذ آنرا در توضیحاتی مفصل به حضور شما ارائه دهیم.

ویزای فرانسه
ویزای گردشگری فرانسه

پرطرفدارترین و مهمترین ویزای کشورفرانسه ، ویزای گردشگری این کشور می باشد که تمام گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از جاذبه های دیدنی این کشور را دارند بایستی این ویزا را تهیه نمایند .

کشور فرانسه از دیدنی ترین و بهترین کشورهای اروپایی و جهان می باشد و توانسته است رتبه های نخست را در جدول کشورهای گردشگر پذیر به خود اختصاص دهد و پیشرفت بسیار بالایی را در صنعت گردشگری داشته باشد.

اگر قصد دارید تا در تعطیلات خود از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های تاریخی و طبیعی این کشور بازدید داشته باشید، هم اکنون اقدام به درخواست ویزای فرانسه داشته باشید تا از این طریق بتوانید به راحتی و در زمان دلخواه خود سفر خود را به این کشور انجام دهید.

برای دریافت ویزای گردشگری این کشور نیاز به قوانین و مقررات خاصی نیست و افراد می توانند با فراهم کردن برخی از مدارک عمومی و پرداخت هزینه مربوط به آن اقدام به دریافت ویزای فرانسه نمایند .

ویزای سرمایه گذاری فرانسه

مشهورترین ویزای فرانسه، ویزای سرمایه گذاری و کسب و کار می باشد . ویزای سرمایه گذاری کشور برای افراد و متقاضیانی که قصد دارند در این کشور به سرمایه گذاری پرداخته و کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند ضروری است . این کشور با فراهم ساختن بهترین شرایط و زمینه برای سرمایه گذاران خارجی تلاش می کند تا توجه این افراد را به سوی کشور خود جلب نماید و از این طریق بتواند ارز خارجی را به اقتصاد خود تزریق کند و چرخه اقتصاد خود را رونق ببخشد.

ویزای فرانسه
ویزای کار فرانسه

یکی دیگر از مهمترین ویزاهای کشور فرانسه می توان به ویزای کار فرانسه اشاره کرد. توجه داشته باشید که فرانسه با داشتن صنایع پیشرفته و مدرن خودیکی از بهترین گزینه ها برای اشتغال می باشد و افرادی که از مهارت و استعداد خاصی برخوردار هستند به دنبال اخذ دعوتنامه از یکی از شرکت های و یا صنایع بزرگ و کوچک این کشور هستند تا از این طریق بتوانند در شغل مورد نظر خود به فعالیت مشغول شوند و درآمد خوبی را نیز به دست آورند. افراد با اخذ ویزای کار می توانند اقامت موقت این کشور را نیز به دست آورند و زندگی بسیار فوق العاده ای را در این کشور تجربه کنند.

ویزای دیدار از بستگان فرانسه

از دیگر ویزای فرانسه می توان به ویزای دیدار خویشاوندان و بستگان اشاره کرد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است چرا که ایرانی هایی که مقیم کشور فرانسه هستند علاقه زیادی را برای بازدید دیدار از بستگان خود در این کشور نشان می دهند. اگر شما نیز قصد دیدار بستگان خود را دارید می توانید با اخذ ویزای دیدار بستگان کشور فرانسه در کوتاه ترین زمان از آنها دیدار داشته باشید، که الزام دریافت این ویزای فرانسه نیز اخذ دعوتنامه از بستگان خود در کشور فرانسه خواهد بود.

ویزای فرانسه
مدت اعتبار ویزای فرانسه

اعتبار هر کدام از ویزاهای کشور فرانسه با توجه به نوع آن با یکدیگر متفاوت می باشد. برای مثال مدت اعتبار ویزای گردشگری فرانسه در حدود ۹۰ روز است و گردشگران باید حداکثر ۹۰ روز در کشور فرانسه اقامت داشته باشند و به محض تمام شدن زمان خود آن کشور را ترک کنند. در مقابل این ویزای فرانسه، ویزاهای تحصیلی یا سرمایه گذاری از مدت زمان بیشتر برخوردار هستند و افراد می توانند به مدت طولانی در این کشور اقامت موقت داشته باشند. برای مثال دانشجویان دوره کارشناسی می توانند به مدت ۴ سال در این کشور اقامت داشته باشند و به تحصیل خود مشغول باشند.

بهترین زمان دریافت ویزای فرانسه

توصیه می شود که ۴ ماه قبل از سفر و زمان پرواز درخواست خود را برای صدور ویزای فرانسه مد نظر خود اعلام کنید چرا که در بسیاری از مواقع ۱ تا ۳ ماه برای بررسی مدارک ارائه شده زمان لازم خواهد بود و افراد بایستی این مدت زمان را در نظر داشته باشند.

ویزای فرانسه

مدارک مورد نیاز جهت ویزای فرانسه

برای دریافت ویزای فرانسه بایستی یک سری مدارک را از قبل تهیه و آماده کرد که این مدارک با توجه به نوع ویزای درخواستی در برخی از گزینه ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. مهمترین و عمومی ترین مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          اصل مدارک شناسایی همراه با ترجمه

–          اصل پاسپورت که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

–          دعوتنامه معتبر

–          بیمه پزشکی سفر

–          گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری

–          گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء سابقه

–          ویزاهای تاریخ گذشته قبلی

–          ضمانت نامه بانکی

–          ارائه رزومه کاری و تحصیلی

–          ارائه آخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات

–          ارائه گردش حساب بانکی ۳ سال اخیر

–          ارائه بلیط هواپیما

–          ارائه رسید هتل رزرو شده در صورت وجود

بایستی در تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای فرانسه باید نهایت دقت و توجه را داشت تا بدون به وجود آمدن مشکل اقدام به صدور ویزای فرانسه نمایند .

سعی بر آن داشته باشید تا مدارک اصل و معتبری را به کنسولگری این کشور ارائه دهید چرا که مسئولین سفارتخانه کشور فرانسه حساسیت بسیار زیادی را برای این موضوع از خود نشان می دهند و در صورتی که مغایرتی در فرم اپلیکیشن و مدارک ارائه شده مشاهده کنند به شدت با متقاضی رفتار شده و درخواست اخذ ویزای فرد نیز ابطال می شود.

ویزای فرانسه
نقش دعوتنامه در ویزای فرانسه

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند ، می توانند با فراهم نمودن شرایط مورد نیاز دانشگاه های این کشور، اقدام به دریافت دعوتنامه از سوی استاد مورد نظر خود کنند. به علاوه ، افرادی که قصد کار و اشتغال در فرانسه را دارند می توانند از کارفرمای خود دعوتنامه دریافت نمایند و با ارائه این دعوتنامه به سفارت این کشور اقدام به دریافت ویزای فرانسه نمایند .

دعوتنامه مدرک بسیار مهم و معتبری می باشد که از سوی سازمان ها و افراد مختلف کشور فرانسه برای متقاضیان ایمیل شده و افراد نیز با در دست داشتن آن به آسانی ویزای مورد نظر خود را دریافت می کنند . اگر قصد دارید تا در زمان کمتری و با موفقیت اقدام به دریافت ویزای فرانسه نمایید می توانید دعوتنامه مناسب و معتبری را ارائه دهید.

هزینه های ویزای فرانسه

مهمترین پرسشی که برای متقاضیان هنگام دریافت ویزای فرانسه به وجود می آید، هزینه آن می باشد، که در خصوص هزینه ویزای فرانسه متقاضی با توجه به نوع ویزای درخواستی و گروه سنی خود مبالغ متفاوتی را پرداخت می کند . کل هزینه پرداختی که توسط متقاضی پرداخت می شود صرف بررسی های لازم بر روی مدارک متقاضی می شود.

نکته بسیار مهمی که در هزینه ویزای فرانسه وجود دارد این است که متقاضیان در صورت عدم صدور ویزای مورد نظر خود، نمی توانند هیچ مبلغی برگشت داده نشده و اگر دوباره اقدام به دریافت ویزای مد نظر خود داشته باشید باید هزینه های مربوط را دوباره پرداخت کنید توجه داشته باشید که هزینه ها به واحد یورو پرداخت خواهد شد. همچنین برای کودکان نیز میزان مبلغ متفاوت تر خواهد بود. برای آگاهی از میزان دقیق مبلغ و هزینه های صدورویزای مورد نظر خود می توانید به وب سایت رسمی سفارتخانه این کشور مراجعه نمایید و میزان هزینه های مربوطه را به روز از این وب سایت مشاهده نمایید.

ویزای فرانسه

سفارت فرانسه

سفارت فرانسه یکی از پرترددترین و شلوغ ترین سفارتخانه های کشور می باشد که افراد بسیار زیادی در جلوی درب این سفارتخانه صف بسته و منتظر گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای مورد نظر خود هستند. توجه داشته باشید که روزهای کاری این سفارتخانه از یکشنبه تا پنجشنبه است و جمعه و یکشنبه نیز تعطیل می باشد.

همچنین ساعات کاری این کنسولگری نیز از ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ شب است و متقاضیان می توانند در ساعات و روزهای مشخص شده به کنسولگری کشور فرانسه مراجعه داشته باشند و درخواست خود را مبنی بر اخذ ویزا مورد نظر خود اعلام کنند. آدرس سفارت فرانسه   تهران – خیابان نوفل لوشاتو- پلاک ۶۶-۶۴ می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید با همکاران حاضر در این کنسولگری تماس حاصل نموده و مشکل خود را برطرف کنید. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند خوش شانس ترین افراد هستند چرا که سفارت کشورفرانسه در کشور ایران به فعالیت خود ادامه می دهد و سعی بر آن دارند تا تمام تسهیلات لازم را برای صدور سریع ویزای متقاضیان مهیا کنند.

نکاتی در رابطه با ویزای فرانسه

از مهمترین نکات مورد توجه برای ویزای فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–   متقاضیان بایستی از هدف سفر خود آگاه باشند و ویزای مناسب با شرایط خود را درخواست کنند.

–   تمام مدارک مورد نیاز را به نهایت دقت و توجه تهیه و آماده کنند تا بتوانند بدون به وجود آمدن مشکلی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت ویزای مورد نظر خود کنند.

–    سعی بر آن داشته باشید تا از راه های قانونی اقدام به اخذ ویزای خود کنید و وعده های دروغین برخی از افراد و موسسات را باور نکنید.

–    به زمان و اعتبار ویزای مورد نظر خود توجه داشته باشید تا قبل از به اتمام رسیدن زمان آن اقدام به ترک کردن این کشور نمایید .

–   اگر می خواهید به شکل خانوادگی به فرانسه سفر داشته باشید بایستی برای تک تک اعضای خانواده خود فرم درخواست ویزا را جداگانه پر نمایید و هزینه های صدور ویزاها را نیز بایستی به شکل جداگانه واریز کنید.

جهت دریافت ویزای فرانسه و خرید بلیط و تور این کشور با کارشناسان ما تماس بگیرید.