همسفر چابکسواران

تاریخچه

شرکت همسفر چابکسواران از اسفند ماه ۱۳۷۸ در پارک سوار بیهقی فعالیت خود را با حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس B7 آغاز نمود که به لطف خداوند با استقبال وصف ناپذیر هموطنان عزیز مواجه گردید.

این استقبال موجب شد شرکت همسفر چابکسواران در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور پیشتاز باشد.

هم اکنون با بیش از ۶۰۰ دستگاه ا توبوسهای روز دنیا (اتو بو سهای مان V.I.Pمحصول کشور آلمان ) با سرویس دهی مناسب به اکثر نقاط کشور در خدمت هموطنان گرامی باشد.

خدمات شرکت همسفر چابکسواران

بلیط

فروش اینترنتی بلیط همسفر چابکسواران ( انتخاب شماره صندلی توسط خود مسافر)

رزرو بلیط همراه با ارسال پیامک حاوی مشخصات رزرو و ساعت انقضاء رزرو برای مسافرین محترم

فروش بلیط بصورت رفت و برگشت در اکثر مسیرها

فروش بلیط بصورت غیر حضوری با پنج روش مختلف ( در قسمت مربوطه در سایت ملاحظه فرمائید)

ارسال پیامک تایید خرید اینترنتی یا خرید با تلفن همراه برای شخص خریدار

امکان استرداد بلیط های خریداری شده از طریق اینترنت

اتوبوس

بیمه سرنشین کلیه اتوبوسها و مسافرین از مبدا تا مقصد

فعال نمودن بازرسی از اتوبوسهای شرکت همسفر چابکسواران

جمع آوری انتقادات و پیشنهادات مسافرین محترم و انتقال آن به مدیریت شرکت

بازرسی فنی ایمنی اتوبوسهای شرکت قبل از حرکت توسط مدیر فنی شرکت همسفر
استفاده از جدیدترین ناوگان حمل و نقل مسافرکشور با عمر متوسط سه سال

طرح شناسائی رانندگان نمونه در پایان تعطیلات نوروز و اهدای لوح تقدیر همراه با جوایز به رانندگان نمونه ی همسفر.

راه اندازی اینترنت رایگان برای استفاده مسافرین محترم سالن انتظار شرکت همسفر در پایانه کاوه اصفهان

ارائه ی سرویسهای دربستی با جدیدترین ناوگان حمل و نقل مسافربری کشور همراه با کادر آموزش دیده و متعهد به سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه.


منشور حقوق مسافر همسفر چابکسواران :

مسافر حق دارد بلیت مسافرتی بنام خود را در اختیار داشته باش​د .

بلیت، قرارداد حمل فی ما بین شرکت و مسافر است که بر اساس آن شرکت مسئول جابجایی مسافر از مبداء تا مقصد سفر در یک دوره زمانی مشخص با وسیله نقلیه معین می باشد.

بلیت صادره متعلق به مسافر می باشد و در صورت اخذ وجه و صدور بلیت ، ارایه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت تکلیف شرکت و حق مسافر است .

مسافر می تواند صدور بلیت دسته جمعی برای خود و همراهان خود را از شرکت مطالبه نماید .

مسافران با سن کمتر از ۲ سال حق بهره مندی از سرویس رایگان را بدون اختصاص صندلی دارا می باشند .

به اطلاعات سفر دسترسی آسان داشته باشد .

اطلاعات سفر

اطلاعات سفر از قبیل نرخ خدمات ، نوع خدماتی که مسافر می باید دریافت نماید ، شناسائی نام راننده و مشخصات ناوگان مورد بهره برداری ، مسیر سفر ، محل پیاده شدن ، محل های توقف برای نماز و صرف غذا و… می باشد .

 بطور آزادانه نسبت به انتخاب شرکت مسافربری و انتخاب صندلی جهت صدور بلیت اقدام نماید .

 بمنظور حصول اطمینان از دریافت خدمات استاندارد ، پروانه فعالیت ارائه کننده خدمات را رویت و مطالعه نماید.

شرکت ها موظفند اصل پروانه فعالیت را در معرض دید و رویت مسافران قرار دهند .

از رفتار مناسب و حسن برخورد و تکریم کارکنان شرکت و رانندگان و خدمه سرویس های مسافرتی برخوردار گشته و شئونات اخلاقی و اسلامی و انسانی در محیط سفر های بین شهری در باره وی کاملاً رعایت گردد . 

از خدمات بموقع و بدون تاخیر بهره مند گردد .

در صورت بروز تاخیر در حرکت وسیله نقلیه در زمان تعیین شده ، شرکت مکلف است در اسرع وقت و حداکثر تا یک ساعت نسبت به جایگزینی وسیله نقلیه مناسب اقدام نماید.

شرکت می باید مسافرین را در زمان مناسب و معمول و با پرهیز از ایجاد تاخیرهای غیر معمول در حین سفر و خارج شدن ناوگان از مسیر اصلی برای مسافرگیری و … به مقصد برساند .

 در چار چوب مقررات نسبت به انصراف از سفر و استرداد بلیت خود اقدام نماید .

 از خدمات مطلوب و کاملاً بهداشتی در محیط سفر های بین شهری بهره مند گردد .

در صورت انصراف مسافر از سفر ، بهاء بلیت تا یک ساعت قبل از حرکت ۹۰% و بعد از آن ۵۰% از کل مبلغ بلیت باید به مسافر مسترد گردد.

در صورت بروز تاخیر بیش از یک ساعت در اعزام وسیله نقلیه و بنا به درخواست مسافر ، کل مبلغ بلیت می باید به مسافر مسترد گردد .

امکانات رفاهی

بویژه توزیع آب آشامیدنی می باید بوسیله ظروف یکبار مصرف صورت پذیرد و تهیه و توزیع مواد خوراکی از مراکز دارای مجوز بهداشتی معتبر و با استفاده از مواد بسته بندی شده دارای پروانه ساخت و دارای تاریخ مصرف معتبر صورت پذیرد .

از سفری ایمن و با رعایت کامل اصول ایمنی و دارای پوشش بیمه ای مناسب بهره مند گردد .

در محل های مجاز ( بغیر از اطراف پایانه های مسافری ) و با رعایت اصول ایمنی و مقررات ترافیکی از وسیله نقلیه پیاده شود .در مکان های مناسب و به مدت لازم برای انجام فرایض دینی و همچنین صرف غذا در حین سفر توقف نماید .

با توجه به طول زمان و بعد مسافت سفر، توقف در زمان های مناسب بین مسیر حق مسافر است.

رانندگان می باید جهت تامین نیازهای ضروری مسافرین و رفاه حال آنان با مسافران و بویژه گروه سالمندان و کودکان و بیماران مساعدت و همراهی لازم را بنمایند . 

پس از اتمام عملیات فروش اینترنتی بلیت ، پیام کوتاه جهت تایید خرید بلیت دریافت و تصویر چاپی بلیت خریداری شده را دریافت دارد.

با رعایت حال سایر مسافرین از تجهیزات و امکانات رفاهی وسیله نقلیه از قبیل کولر ، بخاری ، آبسرد کن ، تلویزیون و… بهره مند گردد .

نکات مورد توجه

برای نمایش محصولات سمعی و بصری از محصولات مجاز و با رعایت حقوق تولید کنندگان آن استفاده نماید.

شکوائیه خود از عملکرد حمل و نقلی شرکت ، راننده و کارکنان آن را حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ سفر در مراجع حمل و نقلی مربوطه از قبیل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح و ثبت نموده و به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات دسترسی داشته باشد .

شرکت حمل و نقل مکلف است مدیر پاسخگو را در زمان ارائه خدمات به مسافران در محل سرویس دهی بکارگیرد.

شماره تلفن پاسخگوئی شرکت و شماره سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ را در پشت بلیت و در داخل وسیله نقلیه در معرض دید مسافران درج نماید.

هرگاه وسیله نقلیه در طول مسیر سفر به هر علت از کار بازماند ، امکان ادامه مسافرت با وسیله نقلیه مناسب در اسرع وقت و بدون ایجاد هزینه ای اضافی از سوی شرکت برای وی فراهم گردد .

 توشه همراه خود را تا سقف وزنی ۲۰ کیلوگرم بصورت رایگان در سفر های بین شهری حمل نماید.

حداکثر وزن مجاز توشه همراه هر مسافر ۴۰ کیلوگرم می باشد.

مسئولیت حراست از توشه و جبران کلیه خسارات وارده یا فقدان آن بر عهده شرکت و راننده تحت پوشش است.

شرکت می باید برچسب شماره دار توشه را که شماره آن در بلیت درج شده است به مسافر تحویل نماید.

پذیرش توشه همراه مسافر در تاریخ حرکت مندرج در بلیت بطور رایگان و نگهداری و حفاظت از آن تا قبل از آغاز سفر و حمل ویلچر همراه مسافران معلول بطور رایگان تکلیف شرکت و حق مسافر است .​

اتوبوس
Comments (۰)
Add Comment