قطار فدک بهترین قطار ۵ ستاره ایران

 

قطار فدک  به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایرانی، استاندارهای حال حاضر ایران در صنعت ریلی را وارد مرحله جدیدی کرده است . می‌توان گفت که این شرکت تا به حال به این هدف برترخود رسیده است چرا که تجربه سفر با قطار فدک مسافران زیادی را راضی و مسرورکرده است.

 

قطار فدک با بالابردن استانداردهای حال حاضر تعریف شده برای قطارها و افزایش نسبی سطح آسایش و رفاه هنگام سفر، تبدیل به الگویی بی نظیر در ارائه خدمت مسافرتی شده است.

 

قطار فدک
نمای داخلی واگن

 

آغاز به کار یک رویا – قطار فدک

 

شرکت قطارهای فدک در سال ۱۳۹۳ خدمات حمل و نقل ریلی مسافر را آغاز و ازهمان شروع فصلی نو در خدمات رسانی به مسافران های ریلی ایجاد کرد.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار در ابتدا محبوب نبود، ولی با روی کار آمدن شرکت فدک و ارائه خدمات رویایی، تقاضای بلیط قطار آنلاین بالا رفت . جالب است بدانید که فدک در طول فعالیت کوتاه خود دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله آنها می توان به اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت برای مشتری مداری، مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی اشاره کرد .

 

قطارهای مسافربری شرکت فدک ساخت آلمان هستند که زیر نظر شرکت ریل‌پرداز نوآفرین مجوزهای مربوط در زمینه جابجایی ریلی مسافر را دریافت می‌کنند.

 

قطار فدک

 

امکانات قطارهای مسافربری فدک

 

خدمات ارائه شده به مسافران در خطوط ریلی متفاوت یکسان نیست به طوری که مسافران قطار فدک مشهد تهران می‌توانند بسته به انتظارات‌ و بودجه‌ شان یک کلاس مورد نظر را انتخاب کنند و از خدمات منحصر به فرد آن بهره مند شوند.

 

امکانات این قطار به طور خلاصه شامل موارد زیر می باشد:

 

  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی
  • سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار سرو پیش غذا
  • غذای اصلی و دسر سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین
  • ارائه حوله مرطوب
  • امکان استرداد آنلاین بلیط قطار
  • استفاده از ظروف چینی
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی و اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست
  • احضار مهماندار

 

منوی غذای قطارهای فدک و کترینگ اروپایی

 

خوشبختانه یکی از دلایل محبوبیت بالای شرکت فدک در بین مسافران، کیفیت جهانی و بالای کترینگ آن است . خوب است بدانید که قطارهای ۵ ستاره فدک اقدام به تاسیس کترینگ تخصصی به نام DONA نموده است.

 

درآشپزخانه‌ی صنعتی مجهز دونا، مرغوب ترین مواد غذایی با توجه به الگو های تغذیه ای در قطار تحت نظارت یک سرآشپز اتریشی انتخاب می‌شود و مشخصات بهداشتی و شناسنامه محصولات دقیقاً به ثبت می‌رسد.

 

قطار فدک

 

تمام وعده های غذایی دونا طبق آخرین استانداردهای تغذیه جهانی سرو می‌شوند . بطور مثال در وعده‌های‌ صبحگاهی از مواد با درصد شیرینی بالاتر به جهت تامین انرژی در انسان استفاده می‌شود.

در وعده‌ ناهار از موادی بصورت ترکیبی از قند‌ها و پروتئین‌ها استفاده شده ودر هنگام شب مواد فیبری و پروتئینی مورد توجه قرار می گیرد.

 

بسته‌بندی مواد غذایی در کترینگ DONA با استفاده از سیستم اتوماتیک وکیوم و ظروف یکبار مصرف آماده شده و به قطارهای فدک منتقل می‌گردد.