هواپیمایی کاسپین

هواپیمایی کاسپین به عنوان یکی از اولین شرکت های هواپیمائی خصوصی در صنعت حمل و نقل هوائی در سال  ۱۳۷۱ تأسیس گردید. این شرکت همواره سعی در برقراری پروازهائی ایمن و راحت در مسیرهای مورد نیاز مسافران نموده و تمام تلاش خود را در راستای توسعه و نوسازی ناوگان و افزایش پروازها بکارگرفته است.


هواپیمایی کاسپین از معدود شرکت های هواپیمائی می باشد که دارای امکاناتی نظیر رمپ ، پارکینگ ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین و کیترینگ بوده و با به کارگیری پرسنل مجرب در تمام فصول سال با پروازهای متعدد و ایمن درمسیرهای داخلی و خارجی در خدمت مسافرین عزیز می باشد .
مدیریت جدید شرکت به منظور افزایش سطح ایمنی و رفاه مسافرین محترم سعی در تغییر و مدرن نمودن ناوگان شرکت نموده که در همین راستا به جز ۶ فروند هواپیمای بوئینگ ام.دی و ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۴۰۰-۷۳۷  نیز به ناوگان شرکت افزوده شده است.  

بار مجاز

هواپیمایی کاسپین همانند سایر شرکت های هواپیمایی قوانین خاصی برای وزن بار مجاز در نظر گرفته است . این میزان برای پروازهای داخلی و خارجی متفاوت است.

در سفرهای داخلی هر مسافر مجاز است تا ۲۰ کیلوگرم بار و چمدان با خود همراه داشته باشد. در مورد پروازهای خارجی نیز وزن بار مجاز ۳۰ کیلوگرم است و در صورتی که وزن بار مسافر بیش از این میزان باشد مشمول جریمه اضافه بار خواهد شد.

علاوه بر چمدان و بار، هر مسافر می تواند یک کیف دستی با خود به داخل کابین هواپیما ببرد. وزن مجاز برای کیف دستی حداکثر چهار کیلوگرم و مجموع ابعاد آن حداکثر ۱۱۵ سانتی متر است.

پذیرش مسافر

حداقل یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید . این مدت برای سپری کردن مراحل سوار شدن به هواپیما لازم است و مسافران باید کارت شناسایی همراه داشته باشند. گیت های پرواز سی دقیقه قبل از پرواز بسته می شود.

هواپیمایی کاسپین
مسیرهای پروازی  شرکت کاسپین

هواپیمایی کاسپین روزانه پروازهای متعددی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می دهد. این خط هواپیمایی از تهران به مقاصد اهواز، مشهد، چابهار، شیراز، قشم، کرمانشاه، دزفول، تبریز و عسلویه پرواز دارد و کشورهای استانبول، ازمیر، اسپارتا، بغداد، اربیل، نجف، سلیمانیه و دبی انجام می دهد .

از شهر مشهد نیز سه پرواز داخلی به مقاصد تهران، اهواز و شیراز و دو پرواز خارجی به مقصد نجف و بغداد صورت می گیرد.

در مورد سایر شهرها نیز پرواز خارجی از کرمان به نجف، پرواز از شیراز به شهر استانبول ترکیه و پرواز از چابهار به مقاصد دبی و مسقط انجام می شود.

هواپیمایی کاسپین